Сучасна методика навчання української мови в початковій школі
Методична система “Щоденні 5” (Письмо для себе)
За матеріалами https://urok-ua.com/suchasna-metodika-navchannya-ukrayinskoyi-movi-v-pochatkoviy-shkoli/
***
Про “Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2017/2018 навчальному році”
В КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти” триває робота зі структурування та змістового наповнення видання “Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2017/2018 навчальному році“.
Перейти до МЕТОДИЧНОГО ПОРАДНИКА можна за посиланням: https://base.kristti.com.ua/?page_id=2279
Цьогоріч «Методичний порадник» розміщено у структурі Інформаційної системи Академії «Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу».
Наразі у «Методичному пораднику»
представлено змістове наповнення розділів і рубрик: «Нова українська
школа», «Типові навчальні плани», «Громадське обговорення», «Навчальні
кабінети», «Робота з обдарованими учнями», «Професійні конкурси»;
«Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах» тощо.
Розділ «Організація та зміст навчально-виховного процесу у школі І ступеня» презентує матеріали:
- про проведення всеукраїнського експерименту на базі ЗНЗ щодо запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня;
- орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи;
- перелік
навчальних програм, рекомендованих МОН України, для реалізації
варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних
закладів І ступеня у 2017/2018 навчальному році (2013-2016 рр.);
- навчально-методичний комплект «Початкова школа: виховання на цінностях» (Перший урок. Нове видання академiї);
- електронні версії підручників для учнів 4-х класів.
У розділі «Організація освітньої діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах ІІ-ІІІ ступенів» матеріали згруповано за освітніми галузями і навчальними предметами. Рубрика про кожен предмет презентує:
- навчальну програму з предмета для 5-9 класів,
- матеріали
про наскрізні змістові лінії «Громадянська відповідальність»,
«Екологічна безпека та сталий розвиток», «Здоров’я і безпека»,
«Підприємливість та фінансова грамотність»,
- методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення предмета в основній і старшій школі,
- перелік навчальної літератури з української мови, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
- перелік
навчальних програм з предмета, рекомендованих МОН України, для
реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р.
- електронні версії підручників для учнів 7, 8, 9 класів.
Значною мірою здійснено змістове наповнення розділів «Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами», «Позашкільна освіта та виховання».
Розміщено матеріали рубрик «26-та річниця незалежності України», «Перший урок», «Дослідно-експериментальна робота».
Робота над змістовим наповненням «Методичного порадника» продовжується.
Запрошуємо всіх відвідати Інформаційну систему Академії та «Методичний порадник», переглянути й опрацювати матеріали для роботи у 2017/2018 н.р.
За матеріалами сайту Академія неперервної освіти
***
Навчальні програми з усіх предметів на 5-9 клас,
затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html
***
Перелік спеціальної навчальної літератури
на 2017/2018 навчальний рік
МОН України надало спеціальний перелік для використання в загальноосвітніх навчальних закладах у новому навчальному році
До
листа від 03.07.2017 № 1/9-362 Міністерство освіти і науки України
додало Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних
посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для
використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з
особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному
році.
глухих зі зниженим слухом
сліпих та зі зниженим зором
зі зниженим зором (збільшеним шрифтом)
сліпих (шрифтом Брайля)
із затримкою психічного розвитку
з інтелектуальними порушеннями
з тяжкими порушеннями мовлення
з порушеннями опорно-рухового апарату.
Джерело: https://www.pedrada.com.ua/news/4320-perelk-spetsalno-navchalno-lteraturi-na-20172018-navchalniy-rk
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Джерело: https://www.pedrada.com.ua/news/4320-perelk-spetsalno-navchalno-lteraturi-na-20172018-navchalniy-rk
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
***
Як підготувати відкритий урок?
Поради вчителям, які розробляють відкритий урок:
Підготовка відкритого заняттяМетодичне забезпечення відкритого заняття
Особливості підготовки мультимедійних презентаційПроведення відкритого заняттяОрієнтовний поурочний план уроку вивчення нового матеріалу
Детальніше: http://osvita.ua/school/method/31488/
***
Збірка методичних рекомендацій до відзначення пам’ятних дат у загальноосвітніх навчальних закладах: [розроб. і упоряд.: Г. Байкєніч, О. Охрімчук]. – Дніпропетровськ : ПП «Ліра ЛТД», 2016. – с.120
Видання містить методичні
рекомендації для загальноосвітніх навчальних закладів України,
розроблені Українським інститутом національної пам’яті та схвалені
Міністерством освіти і науки України до використання у
навчально-виховному процесі. Матеріали присвячено відзначенню пам’ятних
дат історії України, вшануванню борців
за незалежність України у ХХ столітті, жертв тоталітарних режимів.
Збірка може стати у нагоді
вчителям і викладачам загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих
навчальних закладів; науковцям, працівникам органів управлінь освітою
обласних, районних, міських державних адміністрацій, Інститутів
післядипломної педагогічної освіти.
http://academia.in.ua/sites/default/files/library/document/school/Meto_rekomend_vidznach_pam_dat.pdf
http://academia.in.ua/sites/default/files/library/document/school/Meto_rekomend_vidznach_pam_dat.pdf
***
СІМ ПЛАТФОРМ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ
infosvit.if.ua/sim-platform-dlya-stvoennya-testiv/***
Я — КЛАСНИЙ КЕРІВНИК У 5-му КЛАСІ
Секрети майстерності:
ТЕСТ з визначення темпераменту учнів;
АНКЕТА щодо виявлення інтересів учнів;Оцінювання самовпевненості;
КОДЕКС честі класу;
ПЛАН вивчення колективу 5 класу;
ПАМ'ЯТКА батькам п'ятикласників;
ЦИКЛОГРАМА діяльності класного керівника;
ПОРАДИ В.Сухомлинського.
Перейти за посиланням http://journal.osnova.com.ua/download/31-81-52649.pdf
Немає коментарів:
Дописати коментар